Odp: Glupota boli jak cholera ! - potrzebuje rady/pomocy

Autor: Bartek Szelc <teraz_at_szkoda.straszna>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 10:33:53 MET DST

> Jezeli miales wczesniej podobne problemy to:
> 1. Uspokoj sie

Jestem spokojny tylko boli mnie to ile danych moge stracic ;(

> 2. Przeanalizuj wszystko jeszcze raz na spokojnie... posprawdzaj zworki
itd

Tastowalem dyskiem na rozne mozliwosci alej eszcze bede sie bawil ale chyba
nicnie pomoze...

> 3. Jezli na swoim kompie nie uruchomisz dysku idz do kolegi.. przepnij
> zworke na slave.. i sproboj
> uruchomic dysk na kompie u kolegi...

Bylem u kumpla ale odpalalem na master.... zobacze czy na slave pomoze

> 4. Jesli nie pomoze dopiero zacznij szukac jakiegos "odzyskiwacza"...
>
> ale jesli miales wczesniej podobne problemy...
> to na 90% uda ci sie dysk uruchomic

No wlasnie wtedy odpalilo po parunastu minutach zabawy a teraz nic...
Czy wiesz moze jak odzyskac dane z takiego dysku ?

> powodzenia !!
 Dzieki napewno sie przyda

Pozdrawiam
Bartek Szelc