Re: Problem z gwarancja

Autor: Chris <actchris_at_aster.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 09:49:36 MET DST

Internauta Przemek (brak@nospam.pl) w wiadomości
news:cjcfm7$ru5$1@nemesis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

> Pł. główne gigabyte - ?

To już nie do mnie :)

Gigabyte Polska
. Tel./fax.: 0-71 797 57 82
. Pomoc techniczna: 0-71 797 57 92

Kiedyś dystrybutorem Gigabyte na Polske była firma JTT która niestety upadła
więc i brak serwisu. Z czego co wiem to Gigabyte Polska miał coś z tym
zrobić w wskazać inną firme która miała przejąć ten obowiązek ale mnie to
nie interesowało więc nie czytałem dalej co oni tam piszą. Trzeba dzwonić do
nich i tam się dowiadywać.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.