Re: LCD Belina 101751?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 01:20:06 MET DST

Proces Cezary <pk3105@interia.pl> zwrócił błąd:
> ...Belinea 101751. Nowoczesna matryca, soczyste kolory, dobre warunki
> gwarancji, atrakcyjna cena.... Niestety ma stosunkowy długi czas
> reakcji 25 ms (testy na www.mva.pl pokazały że i dłuższe), w
> porównaniu do innych siedemnastek. Pytanie do Szanownych Grupowiczów,
> którzy mieli do czynienia z tym monitorem, czy mogą go polecić czy
> tak długi czas reakcji jest za bardzo uciążliwy (smużenie)?

W moich zastosowaniach nie przeszkadza. Osobiście nie zdecydowałem się
na ten monitor, bo kilka egzemplarzy jakie spotkałem miało przebarwienia
matrycy. Ale sama grafika może być. Acha, ergonomią to ten panel nie
grzeszy IMHO.

Pozdro,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze