Re: Jaki DVD-ROM? - nikt nie używa?

Autor: Uk <Uk_at_serwer.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 21:25:19 MET DST

> Czy ktoś mógłby polecić jakiś napęd DVD-ROM,
> ale tylko taki, na którym OSOBIŚCIE sprawdził,
> że widzi wszystkie sesje na płytce DVD-R/+R?
> Chcę uniknąć wpadki jak z Toshobą SD-M1802,
> która widzi tylko pierwszą sesję na płytce DVD-R
> lub DVD+R.
Czy nikt nie korzysta z zapisu wielosesyjnego
na płytkach DVD i nie zetknął się z tym problemem,
ani pozytywnie - to znaczy mogłby podać przykład
napędu, który potrafi to czytać
lub negatywnie - czyli zna inne (poza w/w Toshibą)
przykłady napędów, które tego nie potrafią?

Wydawało mi się, że temat powinien być aktualny.

Niestety strona http://www.cdrinfo.pl/dvd/ zawiera
już tylko informacje na temat nagrywarek, chyba
że ja źle szukam.

Pozdrawiam
Uk.