Re: BAD-SECTORS moga byc sprawa ELKTRONIKI?

Autor: .bartee <bkubica_at_web-kernel.net>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 21:16:45 MET DST

Użytkownik "0x" <0x@nie-smiec.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9572D46DF21B90x0x0x0x0x@193.42.231.152...
> ".bartee" <bkubica@web-kernel.net> wrote in

> w jakim sensie "regenerowany"?
> Szczerze mowiac "troche" mnie to niepokoi
>
> --
> 0x

naprawiany. ibm swego czasu naklejal taki sticker "used service part".
ale dyski dzieli sie na zwrotne (te regenerowalne) i niezwrotne (te ktore
sie zlomuje) zalezy to od ich wartosci i "chodliwości". spoko, masz
gwarancje, a ten naprawiany moze okazac sie lepszy niz ten nowy. tak czy
owak wszystkie hdd bywaja zawodne i bez backupu ani rusz. pozdrawiam,
.bartee