Re: DUAL CHANEL czy warto?

Autor: krzysiek <gramble_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 20:24:17 MET DST

Maciek wrote:
> Czy warto kupic plyte obslugujaca DUAL CHANEL?
> Chodzi mi o to czy wzrost wydajnosci jest na tyle duze ze oplaca sie kupic
> drozsza plyte?
> Po przegladnieciu FAQ widze ze sa problemy z tym trybem pracy!

z tego co wiem to zalezy od chipsetu , a raczej czy bedziesz mial intela
procka czy amd. od amd specem nie jestem , ale wiem ze w przypadku
chipsetow intela _oplaca_ sie doplacic do trybu dual chanel :) ja sam
mam plytke gigabyte ga-8ipe1000-g , celerona d325 i 2x256 Geil cl 2.5 -
smiga w dualu bez problemu !