Re: Be@rPaw 1200

Autor: SebOLO <pan_sebolo_at_bez.spamu.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 20:13:51 MET DST

> A co, moze jeszcze SilverFasta ci sie zachciewa? Tani skaner, tani
> soft. Innego nie bedzie. A juz na pewno nie tej klasy jak MagicScan do
> starych Umaxow. Pokazalem kiedys znajomemu, co moge zrobic Umaxem
> Vista S8 (400dpi max)... Chial mi dac swojego nowiutkiego Musteka albo
> Microteka za kilkunastoletniego sztrucla na scsi :-)

Nie w tym problem - juz na duzo starszych skanerach mozna bylo zaznaczyc
jaki dokladnie obszar chcemy skanowac, a tu: naciskasz skanowanie, a on
wszystko sam - skanuje calosc tego co mu tam za przeproszeniem wsadzilem
:) i zapisuje zawsze jako ten sam plik. Nie mozna nic skonfigurowac - taki
skaner somoskan.... No ale trudno - to i tak nie dla mnie skaner, tylko
dla klienta :P

W kazdym razie dzieki za "konstruktywna" krytyke ;)

--
..::SebOLO::.. tu był...                               _____
"Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec,          \o o/