Re: przesiadka z Durona 1.8 - dlugie ...

Autor: Dariusz <darekzal_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 19:00:48 MET DST

jFK <fkiepski@tlen.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich.
> Obecny moj komp to: Asrock K7S8XE+, Duron 1.8 chlodzony Freezonem 80Cu,
> Matrox G400 (nie gram w nowe gry), 512MB DDR400, Samsung 160GB, i inne
> duperele - wszystko napedzane Chiftec'iem 360-302DF. Komp uzywany do:
> programowania (Delphi), netu, zgrywania do mp3 i divx, ogladania filmow,
> itp. W nowe gry nie gram i wolalbym nie zmieniac karty grafiki. Jest
> raczej 1.5V inaczej by nie ruszyla na tym Asrocku, więc i na innych
> płytach z AGP x8 nie powinno byc z nia problemow.
> A pytanie brzmi: na co zmienic plyte, proc i ram aby komp posluzyl do ww.
> [...]
    Jeżeli nie grasz to po co? Wydać 1,5K PLN żeby zgrać divixa kilka sekund
szybciej? Włóż na konto i poczekaj aż nastąpi kilka zdecydowanych zmian w
oprogramowaniu i sprzęcie, okrzepną na rynku i wymuszą jego wymianę, pewnie za
jakieś dwa - trzy lata. Uważam podobnie jak przedmówca że co najwyżej procesor
na wydajniejszy i to tylko w przypadku gdy komp służy do pracy zarobkowej, bo
jak wiadomo czas to pieniądz :).
  Pzdr
 Dariusz