Problem z Lite-onem... :(

Autor: Chmielu <c-h-m-i-e-l-u_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 20:47:13 MET DST

mam nagrywarke lite-ona ltr-48246s ... tak z zalozenia to moze ona nagryac
plyty rw z pred 24x a zwykle cd-r z pred 48 razy... niestety tylko
teoretycznie... tzn jak ja kupilem ( ok rok temu ) to wszystko bylo cacy...
jednak pewnego razu jak odpalilem kompa ( po burzy ) okazalo sie ze modem
jest spalony a nagrywra nagryw obojetnie jaka plyte z pred 24x.... potem co
miesiac sie zmiejszalo... az teraz moge nagrywac plyty z pred 4 lub 8
razy.... jak ustawiam wieksze predkosci to nagrywraka rozpedza plyte (
slychac ;) ale przy duzej predkosci nie zaczyna nagrywanie ( nie zapala sie
czerwona dioda ) tylko zwalania... i zaczyna od nowa.. przyspiesza i
zwalnia.. nagrywania nie mozna anulowac ( ani zakonczyc procesu w menadzerza
zadan ( mam XP )) tylko trzeba twardy reset... czy ktos ma jakis pomysl co
to moze byc?? czy to jest fizyczne uszkodzenie nagrywary czy cos innego..
tak na marginesie to komputer byl wtedy odlaczony od sieci.. poszlo po lini
telefonicznej... ale pci caly... wydaje mi sie ze sprzet jaki mam nie jest
problemem ( bo dzialalo ) ale na wszelkie zas podam :
AthlonXP 1700 ( pracuje jako Xp 2000 ;)
256ramu ddr
GF4 MX 440
muzyka zintegrowana AC'97
plyta via kt3-ultra
cd-rom lg dvd-rom drd8160b
nagrywarka ( ta nieszczeslwa ;) lite-ona ltr-48246s
<cdrom i nagrywara podpiete na jednej tasiemce>
i tam jakies dyski twrde.. jeden barakuda drugi samsung.. podpiete na
drugiej tasiemce

jak cos jeszcze potrzebne to piszcie

Da sie cos z tym zrobic?? czy musze zyc z takim... bo nie mam hajsu na
nowe... ;'(

pozdrawiam ^_^
Chmielu