Re: Kupno uzywanej drukarki laserowej

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz <tom_at_a3.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 20:30:41 MET DST

>Nasuwa mi sie tylko jeszcze jedno pytanie. Widze ze "HP LJ 5MP" to jest
>kompletnie inny model - czy roznica od HP5 jest duza?

Tak różnica jest powazna. O klasę. HP 5P, 5MP (czyli 5P + wbudowany
postscript) i HP2000 series to ta sama klasa. HP 5 i HP 4000 to półka
wyzej.

Generalizując z serii 5 podział był nastepujący:
5L - domowe, sporo wad
5P - biurowe, całkiem niezłe ale powolne i miały pewne wady
5 - biurowe, bardzo porzadny produkt, tanie w eksploatacji
5Si - dla dużych grup roboczych, nie do zdarcia, ultratanie w
eksploatacji

Historycznie zawężając do "młodych" używanych jest to mniej wiecej
tak:
5L, 6L, 1100
5P, 6P, 2000, 2100, 2200
5, 4000, 4050, 4100