Re: rozbudowa sprzętu

Autor: Kuba <cooba0_at_op.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 20:22:11 MET DST

"bosy" <admin@panmajster.com>
news:cha3o0$nuq$1@news.elsat.net.pl...

> [...]
ciezko
> bedzie ci znalezc kupca na Athlona1,7XP ktory zaplaci ci tyle ile kosztuje
> nowy Duron1,6.
> Natomiast jesli zamierzasz to jednak zmienic to polecam AMD SEMPRON 2200+
> (SOC A) jest o 20zl netto drozszy od Durona 1,6 a wydajnosciowo dorownuje
> Athlon1,9XP, osobiscie jednak wolalbym pozostac przy Athlon 1,7XP
>
> Co do dysku to polecam MAXTOR 160GB 7200 ATA133 8MB Cache
> Powinien dluzej Ci posluzyc. Wedlug tego co podaje producent jego sredni
> czas pracy to ponad 5lat! A jego cena jest podobna do dyskow Seagate czy
WD.
> Problemow z podlaczeniem dysku nie powinienes miec, bo plyta ktora podales
> obsluguje dyski 160GB.

Dzięki za fatygę i udzielone rady :)
Na gorszy ? Muszę przyznać, że mnie zaciekawiłeś, bo jak do tej pory
myślałem, że procki są ułożone w sposób następujący (od najstarszego do
najnowszego): K62, K63 (archiwum chyba, choć oba miałem), Athlon (K7), Duron
i dlatego napisałem o kupnie Durona. Widać jednak, ze się myliłem. Jak
wobec tego, jeśli można wiedzieć przedstawia się SEMPRON ? Na którym miejscu
w szeregu 'wiekowym' należałoby go ustawić ? Jeśli jest rzeczywiście tak,
jak piszesz to może rzeczywiście należy pozostać przy Athlonie ;) Jeśli
chodzi o dysk to ustosunkuje się do rady i zapewne zakupię polecany.

Raz jeszcze dziękuję.
Pozdrawiam
Kuba