PROBLEM: Via P4PB + creative p580 = brak tekstu w filmach

Autor: -= Darek =- <dbiBEZTEGO_at_op.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 17:54:20 MET DST

Witam grupowiczow :)
Zwracam sie do Was z prosba o pomoc. Mam nastepujacy problem. Po zakupie
glosnikow Creative Inspire P580 5.1 i podlaczeniu do mojego kompa okazalo
sie ze graja tylko 2 glosniki. Znalazlem w arch. grupy post z opisem
podobnego problemu. Sciagnalem wiec stery wskazane w odpowiedzi na tamtego
newsa i wszystko wygladalo OK. Do czasu!
Okazalo sie podczas ogladania filmow na DVD ze nie ma glosow bohaterow.
Wszystkie inne odglosy sa, muzyka ladnie gra w tle, ale nie ma tekstu
aktorow. Nie spotkalem sie z tym nigdy wczesniej, nawet nie slyszalem o
czyms podobnym u znajomych.
Staralem sie zmienic stery na inne, ale bez skutku. Probowalem przeroznych
wersji: 3.00a, 3.90a, 3.10a (-te w ogole nie dzialaly), az w koncu
zainstalowalem najnowsze 5.50 (Vinyl Deck). Sprawdzilem czy sa one
przeznaczone dla kart takich jak na mojej plycie glownej - chipset sie
zgadza.
Podobnie zauwazylem, ze cos jest nie tak z dzwiekiem np. w Colinie 04. Jak
jade samochodem to slysze w zasadzie swist wiatru (glosniejszy im szybciej
jade) oraz glos pilota ktory skacze to z lewego glosnika na prawy (chyba
zgodnie ze skrecaniem samochodu).
No i tak wlasnie wyglada moj problem. Moze doradzicie mi cos? Moze ktos mial
podobny problem, albo o takim slyszal? Z gory dziekuje za wszelkie
zainteresowanie i pomoc:)
Pozdrawiam
-darek-