rozbudowa sprzętu

Autor: Kuba <cooba0_at_op.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 17:17:06 MET DST

Witam,

Zwracam się do wszystkich, jeśli pozwolicie z prośbą o radę i obiektywną
ocenę:
W swoim sprzęcie mam, m.in:

- Mainboard: KT4V (MSI KT4V) MS-6712 G52-M67 12x1
- Processor: AMD Athlon XP 1700+
- Pamięć 256 MB RAM (niestety bez zaglądania do środka nie jestem w stanie
określić rodzaju pamięci)

Planuję w najbliższym czasie zugrade'ować maszynę i wymienić procesor z
istniejącego Athlona na 'Durnia'.
Pozostaje tylko pytanie: Ponieważ w firmie, w której od jakiegoś czasu się
zaopatruję w części [nazwę pomijam, aby uniknąć reklamy], na ich stronie
zaobserwowałem w ichnim asortymencie 2 Durony: 1600 MHz oraz 1800 MHz stąd
też zastanawia mnie który procek mogę zakupić (sprzedając, jeśli się uda -
obecnie używany), aby chciał chodzić z posiadaną płytą. Drugą i ostatnią już
kwestią jest kwestia dokupienia drugiego HDD. Obecnie mam 80 GB-owy Seagate
Barracuda ST380011A (co znaczy ta końcowa symbolika nie mam pojęcia, ale na
wszelki wypadek podam) do którego planowałem dokupić, jako 2-gi albo:
SEAGATE 160GB ATA100 8 MB C lub WD CAVIAR 160 GB ATA100 8MB C. (oba w tej
samej cenie) tylko nie bardzo qmam, który dysk mogę zakupić, aby mieć
pewność, że będzie działał (w kieszeni) zarówno z podzespołami, jak i
obecnie posiadanym dyskiem.
Przepraszam za tak drobiazgowe pytania, niemniej jednak, gdyby jakakolwiek
rada z Waszej strony, która byłaby dla mnie ogromnie cenna mogła tutaj
paść - byłbym ogromnie wdzięczny.

Za każdą (nawet najmniejszą) pomoc serdeczne dzięki.
Pozdrawiam,
Kuba