Re: Low Format - KONIECZNE ZAINICJOWANIE HDD!?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 16:25:09 MET DST

In news:Xns9559A4057C5560x0x0x0x0x@193.42.231.152 , *0x* wrote
> Tak dokladniej to 30 dni temu...

Ja tam nie prawnik, ale chyba czas zwrotu minął. Czyli normalna gwarancja.
Jak sie chcesz pobawić jeszcze, to ściągnij SeaTools, zrób dyskietkę,
wybootuj i zrób test bez Windows. A przedtem sprawdź/popraw taśmy dysków
i RAM, bo może tu masz problem. Możesz nawet pójść na całość i sprawdzić
go na innym komputerze.
I jeśli okaże się, że błędy są, to wymieniaj, bo to tylko może się
pogarszać.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)