Re: sprawnosc karty - czym stwierdzic? masa problemow!

Autor: Seki Hope Tristan <seki_at_USUN.TOamigo.pop.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 14:27:51 MET DST

> bluescreny
> dziala
> Czesto
> sie
> chwile

> Sprawdz czy przypadkiem nie odczepil ci sie radiator - moze sie
> przegrzewa?

Niby jakis radiatorek od spodu jest. Nie znam sie na tym. Potrafie cos
zamontowac i odmontowac w kompie i to tyle z moich sprzetowych umiejetnosci.
W kazdym razie jakis radiator maly jest. Obudowe mam zawsze zdjeda wiec moze
podlacze kolo karty maly wentylatorek, ktory sprawnie by karte chlodzil? W
ten sposob moglbym sprawdzic czy to wina przegrzania? jesli okazalo by sie,
ze po podlaczeniu tego wentylatorka karta dziala jak nalezy to by znacyzlo,
ze faktycznie sie przegrzewa. Co o tym myslisz? :)

--
Pozdrawiam
Seki | Hope | Tristan