predkosc nagrywania nagle spada...

Autor: clyde <clyde_at_neostrada.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 13:24:48 MET DST

Witam
Pisalem juz jakis czas temu o swoich problemach.
Problem sie rozwiazal... a tkwi w, jakbym to ujal, przepustowosc lacza
PCI...
Otoz jak mowilem mam dodatkowe kontrolery do ktorych podpinam nagrywarki. Te
dodatkowe kontrolery podpiete sa do plyty oczywiscie przez zlacze PCI.
Takich kontrolerow mam trzy. Na jednym dwa dyski.... na pozostalych 4
nagrywarki. I teraz jesli nagrywam cos na 4 nagrywarkach to predkosc jest
dobra tylko przez pierwsze kilka procent a potem spada do 2x. Jesli nagrywam
na 2 nagrywarkach z jednego kontrolera, dzieje sie to samo. Natomiast jesli
nagrywam na 2 nagrywarkach z roznych kontrolerow to wszystko jest ok.
Wniosek moj jest taki ze cos hamuje.. plyta lub kontroler. Dodam oczywiscie
ze wszystkie urzadzenia sa podpiete na oddzielnych tasmach po CS(kazdy
kontroler ma dwa porty)
Czy mozliwe jest zeby waskim gardlem byla przepustowac lacza PCI ??
Sterownik Via4in1 mam najnowsze.
Wszystkie urzadzenia wykryte na UDMA. W przypadku nagrywarek UDMA2 a w
przypadku dyskow UDMA5
Prosze o rade

Pozdrawiam !!!