Jaka cena za Athlon 1700+?

Autor: Erni <safrane_at_poczta.fm>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 13:20:40 MET DST

Witam!
Mam następujący roblem, mam nadzieję że nikt nie powie mi NTG. Kumpel chce
sprzdać komputer, który przysłał mu ojciec ze Stanów rok temu. Kumpel wcale
go nie ruszał, komp stał w pudle cały ten czas a teraz poprosił mnie abym
pomógł mu go sprzedać, ponieważ on zupełnie się na tym nie zna. Zastanawiam
się więc po pierwsze za ile coś takiego można puścić, a po drugie czy sam go
nie kupić. Na nowy mnie nie stać a dosyć już mam stargo cel 466. Komputer
jest nstępujący: mobile (?? nie wiem czemu mobile?) AMD Athlon 1700+ (1460
MHz),
256 RAM DDR,
dysk 40GB,
nagrywarka 52x,
płyta PCChips M825 v 7,2c (opis:
http://www.pcchipsusa.com/prod-m825luv72c.asp) a na niej grafika ProSavage
niestety tylko 32MB :(, LAN , 6xUSB, i niestety tylko dwa gniazda PCI.
No i chyba wszystko, wolałbym coś nowszego ale na pewno przez co najmniej
rok nie bedzie mnie stać, w gry nie gram, jedynie interesuje mnie obróbka
filmu z kamery cyfrowej. Doradzcie mi, co zobić, komp mnie kusi jest w ogóle
nie ruszany. Ewentualnie jaką cenę zaproponować kumplowi do sprzedaży, bo i
tak chce on go sprzedać. Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam,
Erni