Zalman ZM-NB47J nie daje sam rady :(

Autor: [M]°[A]°[N]°[i] <kczosnyk_at_[nospam>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 12:34:10 MET DST

Witam serdecznie!

    Sytuacja wyglada tak - zdemontowalem tez zrypany wiatrak nastepnie
nasmarowalem, zamontowalem ten radiatorek ktory mi polecaliscie - jednak
nadal mam zwichy kompa, a mianowicie wyglada to tak :
° podczas grania w cos np. Munhant, Quake3 widac przymulanie perfidne,
jednak nie zawieszy sie przy nich jedynie przy grze w UT;
° zwichy nastepuja przy intensywniejszej wymienaie danych [praca dysku] np.
gdy mam odpalone jakies narzedzia do P2P [Azureus, DC , eMule] i probuje
zweryfikowac jaki plik [sprawdzanie hashow lub CRC] ktory jest aktualnie
wykorzystywany przez te programy [czegos takiego nie mialem gdy owy zrypany
wiatrak chodzil stabilnie]

    Teraz sie tak wlasnie zastanawiam czy to czasem nie wina tego pasywnego
chlodzenia mostka tym wlasnie zalmanem, a nie mam jak sprawdzic temperatury
[wczoraj po jakis 5h pracy na kompie sprawdzilem palcem radiator przy samym
chipsecie - parzyl]. Stad tez moje pytanie czy da sie cos z tym zrobic,
montaz jakiegos wiatraczka na ten dziwny radiator [bo ma nietypowy
ksztalt] - http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=71&code=014 -
hmmm czy musze jednak z neigo zrezygnowac i kupic cos innego ??

Moj komp :____________________________
AMD Athlon XP 1800+ [nie krecony]
Soltek SL-75DRV5 [KT333]
Noname 2x256MB DDR PC2100
LITE-ON LTR-48125S [48x12x48]
HDD0 - Maxtor 6Y160PO [160GB]
HDD1 - Samsung SV0844D [8GB]
HDD2 - Samsung SV4084H [40GB] - aktualnie nieuzywany ze wzgledow na te
dolegliwosci kompa;p
ASUS Riva TNT2 Ultra 32MB
Zasilacz Chieftec 360W (HPC-360-302DF)

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)

--
|___ "  Associaçăo de Capoeira  "
|_______ " Mestre Bimba "