Re: Czy hdd 200GB zadziała z płytą BX?

Autor: <smarjan_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 12:38:50 MET DST

> Bo tyle może chodzić max.

> Raczej nie. Potrzebujesz dodatkowego kontrolera ATA133 lub jakiś manager
> ze strony WWW danego producenta HDD.
> Pozatym standardowo Win2000 i WinXP nie obsługują tak dużych HDD,
> zerknij tu:
> Win 2000
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;305098
> Win XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;303013

Mam XP SP1, zatem "Windows XP SP1 includes 48-bit LBA support for ATAPI disk
drives. With this support, you can use hard disks that are larger than the
current 137 GB limit."

Czy jeżeli się okaże, że moja płyta nie łyka takiego dysku to mogę go podłączyć
przez USB2? Troche wydajność systemu ucierpi, ale bazowo mam 120GB twardy i ten
drugi nie musi być na stałe.

Szymon