Re: KARTA SIECIOWA - uszkodzona czy nie?!

Autor: Maciej Nowak <novaxim_at_poczta.fm>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 12:02:27 MET DST

Użytkownik kamtzu <bender@WYTNIJ.irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ch7r4p$e5s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> adresy MAC chciales powiedziec?

Też to zauważyłem, ale nie chciało mi się zwracać uwagi - niektóre
odpowiedzi są tak laickie... Adres MAC nie ma nic do sterownika, tzn. karta
ma początek numeru MAC ten sam, a sterownik pobiera uwzględniając inne
parametry, jak Vendor ID, który karta PnP posiada. Ta druga przynajmniej
miała inny adres MAC i zaistniała sytuacja, nie wymagała powtórnej
instalacji sterownika, tzn. wsadziłem drugą kartę i system poszedł
normalnie, tzn. nie prosił o sterownik, nie instalował sterownika, na
Menadżerze urządzeń było wszystko "po staremu". Owszem, adres MAC się
zmienił, ale mnie to akurat nie interesuje.
Pozdrawiam, Maciej N.