pamięć jedno/dwustronna na BXsie

Autor: GRIESS <griess1_at__noSpam_informtech.com.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 11:23:11 MET DST

Witam,
1) Czy pamięć jedno/dwustronna to tzw "rows" w specyfikacji modułów SDRAM ->
aida podaje dla płyta->SPD->rozmiarModułu: 2Rows,4banks lub 1Rows,4Banks
itp. ??
 (podobno nie należy mylić dwustronności z fizycznym układem kości na
SDRAMie)
2) Czy mieszanie modułów ma wpływ na wydajność jedno/dwustronnych?
3) czy mieszanie modułów o różnych pojemnościach banków ma wpływ na
wydajność?
4) co ważniejsze : "2)" czy "3)"
5) oczywiście zakładam , że muszę "coś mieszać" (na pewno identyczne moduły
są zawsze najlepsze)

6) aha ... wszystko ze wszystkim mi działa -> na BXsie; chodzi mi o teorię
(a nie mogę sam za bardzo testować (wyciągać, wkładać modułów; będę kupował
SDRAMa "z wymianą starego" i wymienię wg wsakzówek))??

Gr