Re: kupno nagrywarki DVD

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co_trzeba_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 11:08:31 MET DST

adam wrote:

> Witam
> Nosze sie z zamiarem zakupu nagrywarki DVD.
> Chce sie zmiescic w przedziale 300-350zl. Przez pewien okres (6 miesiecy)
> nie sledzilem grupy i nie ukrywam, ze troche wypadlem z tematu.. Jakie
> nagrywarki polecacie (predkosci, producenci)? Czy obecne na rynku nagrywarki
> obsluguja juz wszyystkie standardy czy zdarzaja sie jeszcze wyjatki?
> Jesli chodzi o producenta to sklaniam sie ku marce LG ale tylko dlatego ze
> wlasnie leci 5 rok bezawaryjnej pracy nagrywarki CD (4x) tego producenta.

podłączam się do pytania.
Ja już śledziłem parę wątków odnośnie DVD-RW, ale dalej jestem skołowany.
Nagrywarka byłaby jedynym napędem. Płyt CD-RW nagrywam <5 sztuk na
miesiąc, DVD też pewnie rzadko - więc skupiam się głównie na
bezproblemowym odtwarzaniu płyt (które mogą być często porysowane).
Myślałem o LiteOn 832S lub Nec 25100A.
Niektórzy jeżdżą ostro po LiteOn'ach i polecają Nec'i, ale słyszałem też
że Nec ma problemy z odczytem (a u mnie byłby to jedyny napęd).
No i co tu wybrać?

--
Witiia