Re: Karta TV i Canal+

Autor: Tasior <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 11:05:20 MET DST

YODAcki wrote:
> Pytanie mam takie: czy prawda jest, że aby zdekodowac Canal+ z
> kablowki przez karte TV, karta NIE MOZE byc z Nicam'em ??
Prawda jezeli kablowka koduje w starym systemie Nagra Syster P2.
Jesli tak czyli jest zamieniona kolejnosc linii kup karte na chipsecie BT
848 lub bt878. Uzyj Borg TV lub np More TV + Willma i powinno dzialac :))
Aha musisz miec dosc szybki komp. Mnie na PII 233 (daaaaaaawno). rwalo
obrazem przy szybkich akcjach.
Osobiscie watpie by do Ciebie dochodzil taki sygnal, bardziej prawdopodobne
ze masz filtry ktore niedopuszczaja sygnalu.

--
Pozdrawiam
Tasior