Re: Acer TravelMate 2000 / wydajność

Autor: Kyokushin <xlbxhfuva_at_nhgbtens.cy>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 09:45:12 MET DST

> Sprawdz czy nie ma jakiegos oprogramowania do zarzadzania energia.

Szukałem na stronach Acer, nic takiego tam nie ma, nawet do innych modeli
acer, dzwoniłem do serwisu to też nic nie wiedzą o takim oprogramowaniu. Po
rozmowie z serwisem doszedłem do wniosku że oni sami nie wiedzą czy to jest
prawidłowe (ogólnie to jest dziwne moim zdaniem) dla tego modelu czy nie.

--
Pozdrawiam
Kyokushin