system nie pokazuje zawartości CD

Autor: kordi <emil440WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 09:17:20 MET DST

Witam. Proszę o pomoc w problemie.

Win XP Pro SP1
GA-7VT600-RZ Via KT600 + LAN Socket A
AMD Athlon 2000 XP
Napęd DVD x16 LG 8162B
Nagrywarka LG 52/32/52

Sprzęt ma parę miesięcy, dotychczas nie było z nim żadnego problemu.
Po włożeniu do jednego albo drugiego napędu jakiejkolwiek płyty CD z
danymi - komputer nie pokazuje zawartości danego CD. Płyty napewno są OK
(Sprawdzane na innym kompie).
W Total Commanderze nie da się wybrać wogóle napędu - komunikat: "BŁĄD.
Napędu nie znaleziono. Proszę wybrać inny.".
W explorerze systemowym daje się wejść normalnie do płyty (nie pokazuje jej
labela) ale pokazuje że jest pusto.
W nero przy dogrywaniu widać istniejšce katalogi.
Najciekawsze jest to że płyty inne niż "data" są widoczne i nie ma z nimi
problemu. Np. audio czy DVD.

Bardzo proszę o pomoc, sugestie co mogło spowodować brak widoczności
zawartości CD.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

PS. Może to wirus, ale mam MKS-Vira, aktualnego, skanowałem też NAVem - nie
ma problemu.
:(

Łukasz
Bydgoszcz