Re: problemy z Soundblasterem

Autor: <dvbmaster_at_autograf.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 08:33:03 MET DST

> Najbardziej oczywistą sugestią, która mi przychodzi na myśl jest
> wyąłczenie zintegorowanej karty dźwiękowej w BIOSie płyty.

Rzeczywiście , nie pomyslałem o tym -DZIĘKI za podpowiedź ;) . Kartę na
płycie wyłączyłem, oprogramowanie z płyty do SB się zainstalowało bez
problemów i już bez komunikatów ostrzegających. Jednak tak pieknie nie jest ,
bo nadal plik ctsfm2k.sys (po instalce softu creativa) wywala bluescreena.
Komp chodzi tylko w trybie awaryjnym.