Rozkręcanie Tracera TRO-696

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 06:46:38 MET DST

Witam,

Dziś zapragnąłem włożyć z przodu mojej obudowy Tracer TRO-696 wentylator
wdmuchujący powietrze do środka. Czy ktoś na grupie może tego dokonał?
Myślałem, że cholera mnie weźnie podczas tej czynności. Z tego, co
zauważyłem, śrubki trzeba wkręcać "od przodu" obudowy, a panelu przedniego
nijak zdjąć nie można (chyba, że jest na to jakiś trick). Czy ktoś mógłby
mi pomóc? Co zrobić, by ten cholerny panel przedni zdjąć?

--
Pozdrawiam
MadMan