Re: promieniowanie monitorów CRT

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 01:34:59 MET DST

Osoba podpisana jako Juliusz 'Julas' Gonera <julas@no.junk.toya.net.pl>
w artykule <news:ch7lnk$9uc$1@news.onet.pl> pisze:

> Ja to mam jak myję zęby ;)

Jeszcze gorzej jest z piwem. Faluje podczas picia i nie przestaje po
wypiciu. Można od tego falowania dostać choroby morskiej ze znanymi
efektami ubocznymi, więc lepiej od razu trzymać się z dala od klawiatury.
;-P

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)
                    *** MUSK TFUi WRUK ***