Acer TravelMate 2000 / wydajność

Autor: Kyokushin <xlbxhfuva_at_nhgbtens.cy>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 23:36:21 MET DST

Witam

Kupiłem nowego Acer TravelMate 2000 (cel 2,6/256/Ati Radeon 9000 IGP(64 MB
shared) i mam problem z wydajnością tego laptopa, wydaje mi się że jest za
niska.
Ponadto wydajność laptopa pracującego na baterii jest dwu krotnie niższa niż
na zasilaczu.
Szukałem ustawień w BIOSie, w Windowsach, nigdzie nic nie ma żeby coś
poustawiać.

- SiSoft Sandra 2004 CPU Arithmetic Benchmark
On Battery: Dhrystone ALU :3625 MIPS
WhetStone FPU/iSSE2 904/1664 MFLOPS
On AC Adapter: Dhrystone ALU :7216 MIPS
WhetStone FPU/iSSE2 1785/3303 MFLOPS

- 3Dmark2001 SE:
On Battery: 2000
On AC Adaper: 2600

Byłbym bardzo wdzięczny jakby odoba posiadająca takiego laptopa jak mój
wykonała w.w testy i dała odpowiedź czy one są poprawne czy nie.
Chciałbym również się dowiedzieć czy obniżona wydajność na baterii jest
prawidłowa.
Laptopa mam na gwarancji, dzwoniłem do serwisu ACER , nie byli mi w stanie
odpowiedzieć czy laptop powinien na baterii chodzić 2 razy wolniej czy jest
to wada.
Czytałem że wydajność ATI Mobility Radeon 9000 powinna być około 5000 pkt w
3dmark2001se, u mnie karta na najszybszych ustawieniach z bólem wyciąga
2600.
Na laptopie mam zainstalowanego Windows XP Professional, łatki, oraz
oryginalne sterowniki (na nowych wersjach jest to samo)

Uprzejmie proszę o pomoc w tej sprawie.

--
Pozdrawiam
Andrzej