Re: [dlugie] Problemy z HDD

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 22:13:09 MET DST

> Typowy efekt dla badsektorów.

to chyba nie to !!!
bo ja jak mam bad sektor to system sie zawiesza ( blad ochorny czy soc
podobnego wyskauje )

mailem taki dysk 4,3 GB na ktorym bylo pelno bad sektorow ( ponad 30
tysiecy ) .
scan dysku wykrywal te zle sektory .
ale jak robilo s ie nastepny skan to znowu znajdowal kolejne .czyli wniosek
czesc sektorow byla na pograniczu poprawnosci -- a elektornika zeby poprawnie
odczytac sektor musiala kilkarotnie go czytac oraz zatrzymawac rozpedzac dysk
( formatowanie tego dyksu trwalo 2 dni , bo po napotkaniu kazdego wadliwego
miejsca dysk ilesrazy sie zatrzymywal i rozpedzal ) .

jak juz to masz ten drugi przypadek