Jaka płyta?

Autor: Michal <mcyran_at_poCta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 21:03:28 MET DST

Witam!
Pytanko ściśle sprzętowe, mam zamiar zupgrade'ować kompa - obecnie celeron
800 na asusie tusl-2 :) - do jakiegoś p4. Nie gram - komp służy tylko do
www oraz filmów dvd/divx a także obróbki grafiki, zdecydowany jestem na
platforme intela (Celeron/P4) - no i na płyte Asus/Abit (bo stabilne)
Czy kierować się tylko zawartościa kieszeni (własnej, niestety..) i kupić to
na co mnie stać czy którąś zpłyt odradzacie?
Abita widze Is7 Ic7 Asus P4P800 deluxe.. no i jaki procek sie do tego
najbardziej kalkuluje?
Dawno już nie grzebałem w sprzęcie i "trochę" wypadłem z obiegu - z góry
dzięki za konstruktywne odpowiedzi,

Pozdrawiam z Krakowa,
Michał