Re: Duron 1600MHz czy Athlon 1700...

Autor: januSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 16:46:58 MET DST

Użytkownik von napisał:

> Moim skromnym zdaniem w przypadku AMD różnice w pamięci cache (pomiędzy
> Thoroughbred a Applebred) są znikome w zdecydowanej większośći zastosowań.
>
> pozdrawiam

Jednakowoż ja je wyraźnie dostrzegam przy obróbce fotografii np. w
Corelu Photopaint. Być może to moje urojenie, ale jest moje i wolno mi
je mieć. A według tegoż urojenia Athlon 1800 chodzi szybciej od Durona
1800.
Zapomniałem jeszcze dodać, że Athlon 1700+ może mieć odblokowany mnożnik...

pozdrawiam