Re: MoBo dla P233 MMx

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 16:26:36 MET DST

> hmm, a czy ja cos o 591 wspominalem? pa-2013 to inna para kaloszy.
> pozostale plyty fic (np. va-503a) tez nie mialy problemow z pradozernymi
> kartami...
To spróbuj załadować do va-503a kartę GF4 Ti 4600 i zobaczysz czy się
nie spali. Niewile starych płyt wytrzyma takiego kopa w port AGP. W
sumie to wina producentów, którzy po macoszemu potraktowali zasilanie
portu AGP, przez co GF DDR to nie najlepszy wybór dla płyt na
chipsecie MVP3. Już lepiej kupić mniej prądożerne pełne GF2 lub
konsumującą ok. 4W GF2 MX.

No cóż, w czasach kiedy tamte płyty były produkowane nikt nawet nie
śnił że powstaną takie potworki jak GF FX 5950U.

> pozdrawiam,
> shadow

Pozdr. Marcin