Re: predkosc nagrywania nagle spada

Autor: tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 15:30:35 MET DST

Użytkownik "Mike" <mikie@blow.spam.away> napisał w wiadomości
news:ch75pm$q3v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Tak, tylko ze to kosztuje 3 i pol kloca!
> A nagrywarki cztery mozna kupic juz za 400zl. Chyba dlugo nie trzeba
> kalkulowac.

pieniadze to nie wszystko. za 400 pln 4 porzadnych nagrywarek nie kupisz,
potrzebna odpowiednia obudowa i dodatkowe kontrolery, a skutki dzialania
opisane sa i tak w 1 poscie. ale jak ma byc taniej to prosze bardzo:

tbg

ps. to nie reklama, nie jestem wlascicielem tej aukcji/sprzetu, wiec nie
mailujcie do allegro. link podany informacyjnie