problem ...

Autor: Szymon Sokołowski <szymons_at_poczta.onet.pl.usunto.com>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 14:57:23 MET DST

Witam

Spotkalem sie pierwszy raz z takim problemem:

mianowicie:

Pewnego slicznego dnia komputer napisal
"blad ochrony systemu windows" pozostawiajac mnie przed czarnym
ekranem monitora..

nie zastanawiajac sie wiele i majac w pamieci to, jak wiele ostatnio
ten komputer przeszedl postanowilem zrobic reinstalke (Win 98)
i tutaj niespodziewanka... (oczywiscie po formacie)

zainstalowalem winde,
sterownik karty sieciowe, karty muzycznej
i...
i jak zainstaluje sterownik karty graficznej to jak
wiadomo moge zmienic rozdzielczosc
na cos wiecej niz 16 kolorow
tylko ze problem jest w tym ze jesli
zmienie rozdzielczosc powyzej 16 kolorow
to wtedy komp po restarcie wyswietla czarny ekran...
i po ponownym restarcie wypisuje "problemy ze sterownikiem
karty graficznej" i znowu jest w 16kolorach
i nie wiem co z tym zrobic bo windowsa dopiero co
przeinstalowalem :-)

czyli obecnei dziala mi w 16 kolorach :-)
karta grafiki to ge force TNT2 64 mb ....
sterowniki pobieralem ze strony ge-forca...
(bo plytke ze sterownikami gdzies posialem)