Re: barracuda 160GB 7200 8MB

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 14:35:34 MET DST

Sekator napisał:

> Też nad nim myślałem, ale zdecydowałem się na 200GB, różnica
> cenowa nie wielka, a 40GB jak znalazł...

Heh, jeszcze kilkanaście dni temu planowałem zakup WD, bo mam
już jednego o pojemności 160 GiB i jestem bardzo zadowolony.
Później zacząłem szczegółowo analizować testy dostępne w necie
i wywęszyłem dużą przewagę 200-gigowego Seagate-a zarówno nad
jego mniejszym braciszkiem 160 GiB jak również całą rodziną
dysków WD Caviar SE.

Ostatecznie przekonał mnie Śledziu, który wysłał mi screenshota
(jeszcze raz dzięki) z wykresem testowym z HD Tach 3.0.1.0 dysku
Seagate Barracuda 7200.7 200 GiB (model ST3200822A). Przewaga
wydajnościowa w stosunku do mojego WD jest widoczna gołym okiem.
To naprawdę fajny dysk, a model 160 GiB niestety nie zachwyca
wydajnością.

I takim sposobem wczoraj zamówiłem ten dysk :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper