Re: upgrade biosu

Autor: von_Kowal <von_Kowal.wywaltotez_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 14:25:16 MET DST

Użytkownik "mm" <bezspamuf@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ch71s9$k6h$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> gorąco radzę użycie kreatora wymiany biosu który albo powinien być na CD
> do płyty głównej albo na stronie producenta płyty głównej, a bez
> kreatora nie robić tego samemu tylko w odpowiedniej firmie, jest tu
> sporo przypadków w grupie totalnego zawieszenia komputera na skutek złej
> wymiany biosu

Kolego jak masz pisac głupoty to nie pisz wcale ... juz raz uraczyłeś nas
swoja wiedzą. Tekst z kreatorem to totalna bzdura ... jezeli masz choć
troche doswiadczenia unikasz tego rypu wynalazków jak ognia
Istniej duzo wieksze prawdopodobienstwi iz zawieśi się Windows pod którym
odpalasz bądz sam kreator niz to że pomyslisz bios i wgrasz niewlasciwy ...
na co w wikszosci przypadkow nie pozwoli program do flashowania. BIOS
najelpiej jest wgrywac pod czystym DOSEM !!!

Co do aktualizacji .. to wynika z tefo iz posadasz płyte ATREND ATC-5000
doskonaly bisos do ej plyty mozesz znalec na stonie
http://wims.rainbow-software.org/index.php?start=100&count=100
sa tam Biosy zmodyfikowane w celu obslugi dyskow twardych do 128 Gb dla tej
plyty

Tekst z aktualizacja biosu w wyspecializowanej firmie usmial mnie serdecznie
... jak spalisz żarówkę to tez wzywasz elektryka :)))

Pozdrawiam