Re: upgrade biosu

Autor: Tomasz Wilk <twilk_at_pwpw.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 14:06:02 MET DST

Tylko ze ja nie mam CD do niej. To stara plyta (chodzi na tym 200MMX).
Wysalalem nawet maila z danymi (poslugialem sie chyba asystentem biosu
czy jakos tak) i dostalem odpowiedz ze moga mi podeslac aktualizacje ale
musze oplacic
(chyba ok. 40 dol. - co mnie nie przeraza) ale musze podac numer karty
kredytowej itp (to juz mnie przerazilo)