Re: ktory dysk?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 13:56:47 MET DST

tHe mRuWa napisał:

> do dupy z PTR

Postanowiłem wysłać maila do firmy PTR opisując dokładnie całą
sytuację oraz wskazując im link do niniejszego wątku. Nie
oszczędziłem przy okazji słów krytyki.

Oto odpowiedź jaką otrzymałem z oddziału w Częstochowie:

"Witam Pana i Pragne Pana Serdecznie Przeprosic za zaistniałą
sytuacje ,wierze ze tym zraził sie pan do naszej firmy ale
pragne napisac ze został Pan obsłużoony przez pracownika który
był na okresie próbnym w naszym oddziale w Częstochowie i juz
go nie ma. Nie znał do końca zasad postepowania z klientem
gwarancja Najniższej ceny zawsze obowiązywała i obowiązywac
bedzie jezeli zakupy dokonywane w naszej sieci zawsze Pana
zadawlały nie może zaistnieć taka sytuacja aby było inaczej
Jeszcze raz pragne Pana Przeprosic i zapewniam ze wiecej nie
dojdzie do takiej sytuacji."

Cóż, widzę wyraźną skruchę, pozostaje jeszcze kwestia ustalenia
czy faktycznie to co odpisał pracownik firmy jest prawdą. Nie
ukrywam, że byłbym wielce zobowiązany, gdybyś kiedyś zwrócił
uwagę, czy pracownik z którym rozmawiałeś jeszcze faktycznie
pracuje w firmie. Może miałbyś ochotę się wybrać na zwiad? :)

Trochę nie chce mi się wierzyć, że człowieka wywalili z firmy w
ciągu kilku godzin (swojego maila wysłałem 1. września o 19:40,
odpowiedź dostałem 2. września o 12:40). Jeżeli tak, to nie
świadczy to dobrze o kierowniku oddziału, bo nie tak postępuje
się z nowymi pracownikami, którzy jeszcze nie znają zasad. Nowa
osoba ma prawo nie wiedzieć wszystkiego i założę się, że w
takiej sytuacji zasięgnęłaby porady przełożonego lub starszego
stażem kolegi.

Mam nadzieję, że uda mi się rozwikłać tajemnicę PTR-u.

--
                        Pozdrawiam, Sniper