Re: wybor drukarki laserowej

Autor: doslaw <doslaw_usun_to_at_ftv.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 13:49:20 MET DST

Użytkownik Kaja napisał:
> ...za okolo 800 Zatrzymalem sie na wyborze pomiedzy HP 1010 a
> lexmarkiem 232 a moze cos innego i dlaczego?
> dzieki

wszystko zalezy od tego do czego chcesz ta drukarke..
ostanio sprzedawca mi proponowal minolte(nie pamietam jaki model) za 660
vs HP 1015 za 1200 (tzn potrzebna byla z LPT wiec duzego wyboru nie bylo)
minolta byla szybsza (16 stron/min) i duzo tansza..
nie wiem jak z wydajnoscia,tonerem etc..

[ale zakup byl na HP,bo z minolta to nigdy nic nie wiadomo jak to bedzie
dzialac i ile bedzie dzialac)

generlanie taki pytanie mi sie jeszcze nasunelo
dlaczego wiekszosc drukarek jest tylko na USB ?
znalezc jakas na LPT to graniczy ze zdobyciem medalu olimpijskiego

i teraz posypac by mogly sie pytania po kij mi LPT
otoz.. z 2 powodow
uno: stare kompy nie maja usb,czesto nie maja nawet mozliwosci podlaczenia
due: programy spod DOSa(ktorych w firmie zazwyczaj jest kilka) nie lapia
  USB

pozdr
doslaw