Re: Parę pytań w sprawie cichego zasilacza do 'średniego' kompa.

Autor: Srako <Srako_at_WYTNIJ.lycos.WYTNIJcom>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 12:35:26 MET DST

  Dnia 2004-09-01 16:07 niejaki kamtzu pisze:

> heh powaznie mowisz?? jak u Ciebie z reszta halasujacych podzespolow?
> bo u mnie reszta jest w miare cicha i po kilku minutach ten HuntKey
> staje sie _wyraznie_ slyszalny :/

Dziwne, bo ja nie zaobserwowałem żeby wentylator zmieniał obroty. Według
mnie to on nie ma regulacji w ogóle. Słychać tylko cichy jednostajny
szumek i to wtedy gdy przystawię tam ucho. Najcichszy zasilacz jaki
słyszałem.

Co do reszty, to mam bardzo cichego kompa: dwa duże wiatraki, jeden na
40% mocy, drugi na 15% mocy, więc tak jakby w ogóle (grafa bez) W sumie
to i tak najbardziej słyszalny jest dysk (mimo że w pudełku) ale na
pewno nie ten zasilacz.