Jakie tani zasilacz

Autor: MrPaul <smith1979_at_DOPOMINIECIAwp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 12:28:47 MET DST

Cześć

Mój komputer to:
ESC K7S5A
Duron 1.2Ghz (kiedyś będzie więcej :) )
256Mb DDR 333MHz
Radeon 9100
HDD IBM 20GB (niedługo jakiś 120GB)
Lite-on 24x10x40
FDD
W tej podłączone to wszystko jest podłączone do jakiagoś zasilacza no-name
230W i nie odczuwam jakiś niedogodności z tego powodu. Jednak chciałem go
przełożyć do innego zestawu a do tego potrzebował bym coś nowego.
Przeczytałem wiele opini na temat zasilaczy i wszyscy polecają super
wypasione egzemplarze za 130zł i więcej a ja potrzebował bym czegoś w miarę
pewnego w niskiej cenie. Znalazłem coś takiego:

Modecom LC-B300ATX ? (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30421853).

Warto kupić taki zasilacz? Może ktoś taki posiada i podzieliłby się
wrażeniami:) Ewentualnie zaproponować coś innego (najlepiej w podobnej
cenie:) )

Pozdrawiam
Paweł