Re: Obudowa - Potrzebna opinia ! vol.2

Autor: rashman <nr_at_4620745.gg>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 03:14:58 MET DST

Witiia napisał(a):

> jednak ta buda ma minusy: nie ma miejsca na dodatkowy wentyl
> wyciągające powietrze.
Wydaje mi sie, ze to bylo zamyslem projektantow. Powietrze ma miec wymuszony
obieg przez zasilacz. Jezeli to sie sprawdza, to czemu nie...

> Poza tym, coś takiego łatwo sobie zrobić samemu. Maty za ok. 30zł w
> Obi, robisz dziurę w podłodze, wstawiasz wentyl. Zastanawiam się
> tylko z czego zrobić nóżki, ale pewnie i na to znajdzie się sposób.
No jasne - ale tutaj w cenie jest, wsjo zrobione estetycznie i sama obudowa nie
wyglada na glupia. Nawet diody sa pomaranczowe :] W koncu zrobili to Holendrzy.
Nie sposob nie przyznac Ci racji jezeli wezmie sie pod uwage cene - prawie 700
pln to duzo jak za bude z blachy z zasilaczem. Czuje, ze polowe z tego placi sie
za pomysl z powietrzem z dolu...

--
pozdr.
r.