Re: JAK postawić sys. ???

Autor: k o S i o <kosioo_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 01:05:56 MET DST

Użytkownik "Witiia" <witiia_kasuj_co_trzeba@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ch5i0h$i1u$1@news.onet.pl...
> k o S i o wrote:

Witam,
Dziekuję za pomoc, ale nasuneły mi sie kolejne wątpliwości

> 1. jeśli nie masz dwóch partycji to sobie zrób (druga partycja FAT32).
oki partycje juz zrobiłem

> 2. zgrywasz na tą partycję instalkę Win2000
jak mam zgrac instalkę - po prostu przekopiować z dysku, czy robić jakieś
obrazy czy inne wirtualne pliki ???

> 3. z dyskietki odpalasz Win98 (dyskietkę to chyba masz?), z drugiego
> dysku odpalasz instalke Win2000. --->>> no właśnie przecież kiedy odpalę
win98 z dyskietki to przechodze do .środowiska dosowego - więc pomimo tego
że wbije się na 2 partycje z instalką 2K to chyba 2k nie odpali pod dosem ??
i tu pies pogrzebany [chociaż mam nadzieje ze jestem w błędzie, ale z tego
wynikałoby tez, że XP mozna odpalić z dysku pod dosem a to raczej mission
impossible]

Pozdr i czekam na info o ile nie nadwyrężam Pana cierpliwoći

koSio