Re: porzadkowanie kabli w obudowie

Autor: Big Jack <AwBnFpCxNnZe_at_qngn.hfhagb.cy>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 22:27:03 MET DST

W wiadomości: news:ch5ab3$hkc$1@nemesis.news.tpi.pl
użytkownik: *aRT* napisał(a):

> Macie jakies patenty zwiazane z porzadkowaniem kabli? Jakies tasiemki,
> spinacze itp? Nie chodzi mi o tunning czy poprawe wizualna kompa a
> raczej o to, zeby wiatrak od procka nie byl pokryty kablami lub mozna
> bylo zobaczyc cala plyte glowna...

Ponieważ z mojego zasilacza wychodzi cała masa kabli i tylko kilka z
nich wykorzystuję, to pozostałe z nich robiły mi niesamowity bałagan.
Dlatego to co zbędne pospinałem platikowymi opaskami zaciskowymi i
zgrabnie poukładałem. A te które są wykorzystane też pospinałem, tak że
wszystko teraz wygląda w miarę przyzwoicie i nie zasłania wentylatorów.
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675