Re: R9100 vs Gf4 Ti 4200/4400

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 21:16:53 MET DST

> Trafiłem na grę, która strasznie się buraczy na 9100. Jest to Painkiller.
> Zamarza obraz, znika, wiesza się gra. W zasadzie to wina źle napisanej
> gry, ale z GF działa poprawnie. Może to celowe działanie twórców, zmowa z
> nVidią?
>
> Wonder

No to coś masz ze sprzętem, albo oprogramowaniem
nie tak. Painkiller chodzi na R9100 bez żadnych
problemów. Typowy problem z R8500 (to samo z
R9100) to zasilacz. Napięcia (nawet na miernik)
dobre. Z innymi kartami chodzi bezproblemowo
(nawet znacznie mocniejszymi). A te karty
potrzebują idealnie gładkiego zasilania.