Re: -= odwieczny problem z segregacja plyt CD ,help =-

Autor: Zbyszek Czapnik <zbyszek.c_at_chilicommunications.com>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 14:42:00 MET DST

Użytkownik "|3eR|<0" <satanica2004@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ch4dlt$95e$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.Moze wyda sie to banalne i smieszne ale pewnie nie jedna osobe to
> meczy.
> Kto nie zna problemu ze szwedajacymy sie plytami po biurku ,na pulkach, w
> opakowaniach i nie tylko a wyszukiwaniei zajmuje kilku minut lub
kilkanscie.
> . Mowiac krotko, czy zna ktos jakis bardzo prosty a jednoczesnie
przejrzysty
> sposob na segregacje plyt CD ( w dodatku w roznych opachowaniach)?.
Uzywajac
> do tego programow typu WhereIsIT itp .
Mam konkurencyjny polski programik CD Katalog (20 zł) i uważam. że jest
rewelacyjny.
http://krisoftware.w.interia.pl/cdkatalog.htm
Po nadaniu numeru płycie umieszczam ją na półce i na grzniecie okładki piszę
numer.
A potem tylko wystarczy uruchomić program i sprawdzić na której to płycie
jest to czego szukam...

Zbyszek Czapnik