Re: zasilacz

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 14:31:39 MET DST

> haha dobrze by bylo
Za max. 2 latka to będzie dosyć przeciętny sprzęcik, na którym ledwo
co pójdą najnowsze gry ;)

> athlon 1800 XP, GF III Ti 200, WG 60 GB 7200 i dwa napedy cdrom.
> ewentualnie czasami drugi twardy, ale raczej nie na dluzsza prace. co do
No to 300GT wystarczy, a dodatkowo jest cichszy (to się słyszy
wyraźnie) od 350GTF.

> zasilacza Modecom 300GT to slyszalem ze sa dwie wersje: ciezsza podobno
> lepsza i lzejsza. jak to sprawdzic w sklepie ktora jest ktora bo pewnie maja
> tylko jeden rodzaj. moze jakies nr seryjne czy cos takiego?
Chyba jakieś ploty. Jak dla mnie wszystkie GT ważą tyle samo (ale wagi
elektronicznej w łapach nie posiadam). Nie sądzę żeby numery seryjne
miały coś wspólnego z wagą GT.

> dzieki
Proszę bardzo.

Pozdr. Marcin