klawiatura usb

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 14:30:20 MET DST

Witam,
kupilem sobie niedawno klawiature usb BTC model 5126H, a to dlatego, ze
mialem dosc tandetnych klawiatur z delikatnymi przyciskami, a tylko takie
byly na ps2. Niestety czulem, ze moga byc z tym problemy, ale skoro
klawiatura kosztuje 20 zl, a jest na prawde solidna i w klasycznym stylu to
sie skusilem. Namaczylem sie najpierw, zeby ja uruchomic, ale poszla.
Uzytkowalem jakis czas i przed chwila pisalem cos na gadu i nagle stop.
Klawiatura przestala dzialac. Zaczalem ja wlaczac, wylaczac z gniazda usb i
owszem wykrywa ja, ale jako 'nieznane urzadzenie' i nic nie mogez tym
zrobic... :/ Instalowalem co popadnie ze sterownikow i uaktualnien, plyta
MSI KT4AV. I klawiatura jest sprawna, bo wykrywa podlaczane urzadzenie, ale
sterownikow brak. Sa na stronie BTC ale tylko takie do uruchomienia jakis
tam klawiszy multimedialnych, ale zaznaczone jest, ze zanim sie zacznie je
instalowac to klawiatura powinna dzialac juz. A mi przestala dzialac i mnie
trafi jak bede musial znow uzywac tego tandetnego zlomu, z ktorego teraz
pisze... Istnieje w ogole cos takiego jak sterowniki do klawiatury? Przeciez
dzialala mi normalnie, tak, ze nawet do biosu moglem wchodzic...
Co radzicie?

pozdrawiam