Re: barracuda 160GB 7200 8MB

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 14:06:58 MET DST

aRT napisał:

> Co myslicie o tym dysku?
> Opinie na wyzej wymienionej stronie nie są najlepsze...

Mimo wszystko to bardzo dobre dyski. Ci którzy są zadowoleni
zazwyczaj się nie chwalą, stąd mało opini pozytywnych. Ci którym
coś się zepsuje krzyczą tak głośno, żeby usłyszał cały świat.

Wg sprzedawców których pytałem (a pytałem wielu) dyski Seagate
razem z WD stanowią czołówkę najmniej awaryjnych dysków jakie
mają w sprzedaży. W obu przypadkach do serwisu wraca ok. 10%
napędów, co jest wynikiem stosunkowo przyzwoitym. Z innymi
dyskami jest podobno znacznie gorzej.

--
                        Pozdrawiam, Sniper